جواد چپردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعامل، همگرایی و رسیدن به اجماع حداکثری در آرای اعضای شورای اسلامی را مقدم به گزینه‌های مطروحه و اختلاف سلایق می‌دانیم و در اجرای توافقات یا مصوبات نهایی علی‌رغم نظر موافق یا مخالف که ابراز نموده‌ایم، ید واحده بوده و هر ۱۳ نفر در معیت مدیریت شهری و اقدامات اجرایی هستیم.

به گزارش‌ کرج پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در نطق پیش از دستور شصت و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که با حضور اعضای شورا برگزار شد، اظهار داشت: به نمایندگی از سوی اعضای شورا روز ملی شهرداران و دهداران در تقویم رسمی کشور را به همه شهرداران، دهداران و سازمان‌های مطروحه در کشور و به‌ویژه استان البرز تبریک عرض نموده و ازآنجاکه شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهداران و شهرداران را خط مقدم خدمت به مردم در دولت مردمی میدانیم لذا رضایت از عملکرد این عزیزان را موجب اعتماد عمومی به دولت و نظام اسلامی تلقی نموده و این موهبت و فرصت خدمت‌رسانی را مغتنم دانسته و اهتمام در تحقق تکالیف را با هوشمندی و ولایتمداری در اولویت وظایف جاری و پیش رو و خود را مسئول کسب رضایت‌مندی و حل مطالبات مردم فهیم میدانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در جلسات رسمی و در حضور اعضای محترم و نمایندگان رسانه مکرر عرض نموده‌ام ما ۱۳ عضو شورای اسلامی در انجام تکالیف نظارتی و پاسخگویی به مطالبات حقه‌ی مردم ید واحده هستیم و با همه اختلاف سلایق در بررسی لوایح، طرح و مصادیق مدیریتی به آرای اکثریت یا اتفاق اعضای شورا پای بند بوده و در موضوع انتخاب شهردار نیز در جلسات مستمر هم‌اندیشی و رسمی در روند فرایند انتخاب با جدیت در حال بررسی گزینه‌های مطروحه هستیم.

چپردار بیان کرد: این مهم را بدون هیچ شائبه، سیاست زدگی، تفرق یا حاشیه‌های غیر موثق با تمرکز بر اهمیت و حساسیت موضوع در دست اقدام داشته و ان شاالله با توافقی که در جلسات با اعضای محترم داشته‌ایم در روز ۲۶ تیرماه مقارن با ایام عید غدیر و در ادامه جلسات در تکمیل فرایند اگر به فضل الهی جمع‌بندی مقرر حاصل شود گزینه نهایی و شهردار منتخب را تعیین و برابر مقررات به وزارت محترم کشور معرفی خواهیم کرد.  

این مسئول تأکید کرد: البته سبقه این شورا نشان داده است که اعتماد به پتانسیل‌های بومی در مدیریت شهری مورد تأکید همه اعضای محترم می‌باشد، به‌شرط آنکه اجماع آری لازم، توانمندی، کارآمدی، تخصص، شرایط احراز و از همه مهم‌تر شایستگی و هوشمندی در بهره از این موهبت و مسئولیت خطیر که از سوی شورا مقدور و تنفیذ می‌گردد را در بررسی گزینه‌ها احصاء و اطمینان نماییم، چراکه، شاید دیگر فرصتی برای تکرار خطا یا جبران کم‌کاری‌ها و پاسخ به مطالبات ممکن، مهیا نشود.

چپردار عنوان کرد: البته بررسی گزینه‌های خارج از استان نیز در فرایند مطرح است و باآنکه امیدواریم به‌ضرورت این نوع از انتخاب مجاب نشویم ولیکن اتخاذ تصمیم در انتخاب نهایی گزینه برای شهردار کلان‌شهر کرج و سربلندی در تعهداتی که در احصاء مطالبات مردم عزیز داده‌ایم، ما را ملزم به‌دقت و وسعت در بررسی همه جوانب و انتخاب اصلح نموده است.  

رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: آنجا که تذکر و سؤال اعضای محترم در شایسته گزینی، نخبه پروری و تربیت مدیریت‌های جوان، کاربلد و بومی معطوف بوده است به سبب این محدودیت‌ها و حساسیت‌هاست که به‌اتفاق اعضا اهتمام جدی داریم تا در طول این دوره از شورا این نقیصه به‌قدر کفایت ترمیم و تأمین گردد.

به گفته چپردار؛ حرف آخر آنکه بدون پرداختن به حواشی، تمرکزمان را صرف انتخاب مناسب و شایسته نموده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: حفظ و صیانت از کیان شورا و تعامل بین اعضاء را مهم و در دستور کار جاری و آتی نهاده‌ایم، به مدیریت‌های بومی و کارآمد بیشتر و پیش از بررسی گزینه‌های خارج استان می‌اندیشیم.

وی با اشاره به اینکه بنا به‌ضرورت بررسی گزینه‌های ملی را نیز در فرایند انتخاب شهردار گنجانده‌ایم، افزود: از همه دوستان به‌ویژه رسانه‌ها برای تقویت این همدلی و تعامل جاری و نیاز آتی در شورا و اتخاذ تصمیمات شایسته انتظار همراهی و هوشمندی داریم و معتقدیم حواشی مانع تمرکز بر تکالیف اصلی نگردد.

چپردار خاطرنشان کرد: این موهبت‌ها و ایام بر من و دوستان به‌سرعت می‌گذرد و تنها آثار خیروبرکت حضورمان در مدیریت شهری ثبت می‌شود و اگر به سبب آن دعایی برای عاقبت‌به‌خیری نصیبمان گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =