محمد محمودی نژاد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با توجه به وضعیت البرز، هنوز از سوی ستاد کرونا محدودیتی در بحث تردد زائران اهل قبور ابلاغ نشده ولی به محض تغییر وضعیت، شرایط جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه علی رغم تغییر رنگ بندی کرونایی برخی شهرها و افزایش تعداد بیماران، البرز همچنان در وضعیت تثبیت شده قرار دارد، اظهار کرد: طی بیش از یک هفته اخیر تنها سه متوفی کرونایی در آرامستان بهشت سکینه (س) دفن شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی در فرایند دفن اموات کرونایی رعایت می‌شود، توضیح داد:  از ابتدای شیوع کرونا وزارت بهداشت در انتقال و دفن اجساد کرونایی، دستورالعمل و پروتکل ویژه‌ای اعمال کرده که به طور کامل رعایت می‌شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا محدودیت خاصی برای زیارت اهل قبور ابلاغ شده، اضافه کرد: با توجه به وضعیت البرز، هنوز از سوی ستاد کرونا محدودیتی در بحث تردد زائران اهل قبور ابلاغ نشده ولی به محض تغییر وضعیت، شرایط جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج عنوان کرد: در این شرایط از شهروندان و زائران اهل قبور درخواست می‌شود در صورت  حضور در آرامستان‌های سطح شهر به‌خصوص بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

محمودی نژاد یادآور شد: برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا، ضروری است که خانواده‌های عزادار مراسم تشییع و تدفین عزیزان خود را با حداقل نفرات برگزار کنند تا تجربه تلخ ماه‌های قبل تکرار نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =