جلسه در خصوص برنامه ریزی عید غدیر

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج ضمن تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عاشورا میان جوانان و جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی در کشور، گفت: تعامل و مشارکت همه دستگاه‌ها در تبلیغات محرم، شهر را به سمت فرهنگ اسلامی هدایت می‌کند.

به گزارش کرج امروز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا سعیدی در جلسه هماهنگی تبلیغات محرم و صفر که با حضور منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج و اعضای کمیته تبلیغات شهرداری کرج اعم از معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رئیس سازمان فرهنگی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج و نماینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برگزار شد، اظهار داشت: برای ایجاد تعامل با دستگاه‌های مربوطه درزمینهٔ تبلیغات محیطی باید ابتدا حمایت خود را از حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان همیاری‌ها و دیگر دستگاه‌های مربوطه اعلام کنیم.

وی اضافه کرد: با تحقق این مهم، سخنران و محصولات فرهنگی مذهبی این دستگاه‌ها نیز در اختیار شهر و شهروندان قرارگرفته و می‌توان با کاهش هزینه‌های اضافی در همه دستگاه‌ها، شاهد اتحادی مثال‌زدنی در ترویج فرهنگ مذهبی و اسلامی باشیم.

این عضو شورا همچنین به توزیع متوازن خدمات جهت اجرای تبلیغات محرم و صفر در مناطق ده‌گانه کرج اشاره کرد و افزود: توسعه فرهنگ محرم و عاشورا، ضرورتی است که نباید در هیچ محله‌ای نادیده گرفته شود.

وی در پایان بابیان اینکه به‌کارگیری ظرفیت عظیم تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی در مساجد و تکایا و همچنین بهره‌مندی از نیروی خلاق جوان بسیار حائز اهمیت است، بر نظم در انجام کار، ایجاد تعامل با سایر دستگاه‌ها، جدیت در انجام مأموریت‌ها، بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید و ارتباط با عناصر تأثیرگذار تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =