5

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: بیش از دو هزار تن آسفالت طی ۵۰ روز گذشته در سطح منطقه به‌منظور بهسازی معابر، توزیع شده است.

حشمت‌الله عزیزی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به اقدامات اداره عمران این منطقه طی ۵۰ روز گذشته توضیح داد: میزان پخش آسفالت در این بازه زمانی بیش از دو هزار تن بوده که صرف بهسازی یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر منطقه شده است.

عزیزی ادامه داد: خیابان پانزدهم فاز ۳، خیابان آزادی، فرشید فر، زبیدی و دور میدان طالقانی از معابر منطقه پنج است که عملیات آسفالت در آن‌ها اجرا شده است.

این مسئول بابیان اینکه پاسخ به مطالبات عمومی و رفع نیازهای اولیه همواره در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: معاونت فنی‌وعمرانی منطقه پنج و خدمات شهری با نظارت‌های مستمر، ارتقای سطح کیفی آسفالت را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی گفت: خیابان‌ها و معبرهای سطح حوزه و محل‌هایی که آسفالت آن نیازمندترمیم و بهسازی بود، در این مدت بر اساس اولویت عملیاتی شده است.

مدیر منطقه پنج کرج با اذعان به افزایش چشمگیر بهای قیر، گفت: افزایش قیمت قیر موجب افزایش هزینه بالای اجرای آسفالت در معابر می‌شود، اما این چالش‌ها در عزم مدیریت شهری برای خدمت صادقانه به شهروندان مبتنی بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات خللی وارد نمی‌کند.

عزیزی با توجه به تأثیر به سزای اداره عمران در خروجی مناسب عملکرد مدیریت شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: ارتقاء سطح کیفی پروژه‌ها نیازمند نظارت دقیق است که این مهم با تلاش مستمر امکان‌پذیر است.

این مسئول گفت: در این‌ بین تهیه گزارش‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و ارائه آن به دستگاه نظارت نقش بسزایی درروند اجرا دارد و پیمانکار مربوطه را مکلف می‌کند تا در پایان هرماه گزارش کامل کارهای انجام‌شده در آن ماه را ارائه نماید که در آن، مقدار و درصد فعالیت‌های انجام‌شده، میزان پیشرفت یا تأخیر نسبت به برنامه زمانی تفصیلی، مشکلات و موانع اجرایی، نوع و مقدار مصالح و تجهیزات واردشده به کارگاه، تعداد و نوع ماشین‌آلات موجود و آماده‌به‌کار، تعداد و تخصص نیروی انسانی موجود و دیگر اطلاعات لازم درج‌شده است.

عزیزی همچنین اجرای دو هزار و ۴۲۱ متر جدول‌گذاری در معابر سطح منطقه و اجرای دو هزار متر خط‌کشی بلوک عابر پیاده و سرعت کاه‌های سطح منطقه را از اقدامات صورت گرفته در این مدت عنوان کرد.

وی اجرای و مناسب‌سازی مسیر تردد عرضی عابر پیاده در میدان‌ها و تقاطعات به طول ۴۵۰ مترمربع را در دو تقاطع و نصب ۲۵۰ تابلو ترافیکی و چشم‌گربه‌ای و چشم ببری همچنین نصب سه هزار عدد گل‌میخ و باطومی را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد.

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت طی ۵۰ روز گذشته

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت طی ۵۰ روز گذشته

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت طی ۵۰ روز گذشته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =