افتتاح پروژه ای از جنس شور و نشاط

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به نگاه متفاوت این دوره از مدیریت شهری به مفهوم توسعه، ادامه داد: نگاه شورا در کنار توجه به نیازهای عمرانی به موضوعاتی از قبیل مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... شهروندان معطوف است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در آیین افتتاحیه پروژه‌های «زمین چند منظوره ورزشی اسلام آباد» و «پارک ماندانا» اظهار داشت: در حقیقت میزبان اصلی برنامه امروز شهروندان هستند و برگزاری چنین مراسمی با هدف برقراری ارتباط منطقی با شهروندان و ارائه گزارش به منظور هر آنچه در مجموعه مدیریت شهری اتفاق می‌افتد، صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه توسعه تنها در کارهای عمرانی خلاصه نمی شود، خاطرنشان کرد: توسعه شهر هم می‌تواند در سطح اتفاق بیفتد و هم بلندمرتبه سازی. اعتقاد دارم توجه به نیاز شهروندان و مطالبات آنها محور اصلی توسعه است. 
به گفته سرپرست شهرداری کرج، توجه به موضوعات فرهنگی وحل معضلات ترافیکی از نمادهای بارز توسعه شهری است.
وی با اشاره به نگاه متفاوت این دوره از مدیریت شهری به مفهوم توسعه، ادامه داد: نگاه شورا در کنار توجه به نیازهای عمرانی به موضوعاتی از قبیل مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... شهروندان معطوف است.  
غفاری گفت: توسعه و انجام کارهای عمرانی نیاز است اما اگر از نیازهای اساسی و مطالبات مردم غافل باشیم از اهدافِ اصلی‌مان دور خواهیم شد.  
 سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز هم محصول همین نگاه است، توجه به نیازهایِ قشر نوجوان و جوان و تزریق شور و نشاط، یک فضای پِرت شهری به فضایی کارآمد تبدیل شده، پارک خیابان ماندانا هم چنین وضعیتی دارد. 
وی اظهار کرد: در فاصله زمانی کوتاه و با صرف هزینه‌های معقول این فضاها به ثمر نشست. 
وی گفت: همه زحمات این پروژه‌ها را همکاران من در مجموعه مدیریت شهری و همینطور شهردار سابق کشیدند و لازم است از همگی آنها قدردانی کنم.
سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: به عنوان یک شهروند خوشحال هستم که این پروژه‌ها به بهره برداری رسید، قطعا به کارهایی از این دست بیش از گذشته توجه خواهد شد. 
غفاری با اشاره به موضوعات فرهنگی نیز یادآور شد: در حوزه فرهنگی هم سازمان فرهنگی و سیما منظر برنامه‌های خوبی در دهه ولایت تدارک دیده اند و در این ایام  ۴۰ جشن در ۴۰ نقطه شهر برگزار می‌شود و امیدوارم توانسته باشیم فضای خوبی در این ایام برای شهر و شهروندان ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =