جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اقدامات این سازمان طی هفته‌ای که گذشت یادکرد و افزود: در این بازه زمانی، ۹۹ مورد حریق رخ داد و ۱۰۳ شهروند توسط آتش‌نشانان از دام حادثه گریختند.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج اظهار داشت: طی هفته گذشته ۸۵۱ نیروی عملیاتی(نفر ساعت)مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۰۳ ساعت عملیات و با استفاده از تعداد ۳۲۴ دستگاه خودروی عملیاتی به ۹۹ مورد حریق و ۱۰۳ مورد نجات رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: ۲۹ مورد احتیاط و ۲۱ مورد استقرار نیز در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت.

این مسئول بیان کرد: همچنین در هفته‌ای که گذشت ۸۰ مورد نجات‌یافته، ۵ مصدوم و ۱ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۱ حریق و ۹ مورد حادثه، ایستگاه ۱۱۴ با ۱۲ حریق و ۳ مورد حادثه صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری نیز تعداد ۱۶ مورد جواز و ۳۹ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۳۰ نفر کارشناس صادر شد.

تعداد ۱۴ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰ مورد، تعداد ۹ مورد اخطار ایمنی با حضور ۹۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری، تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف، صدور ۵ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۶ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۷ نفر کارشناس اعزامی طی یک هفته گذشته از دیگر اقداماتی بود که از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج صورت گرفت و جمشیدی به آن اشاره کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =