حامد احسانی نژاد

روابط عمومی منطقه یک شهرداری کرج در ارزیابی عملکرد تیر ۱۴۰۱ به‌عنوان روابط عمومی برتر مدیریت شهری این کلان‌شهر معرفی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج در همین ارتباط گفت: بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، اطلاع‌رسانی به هنگام، تلاش در جهت ارتقای حرفه‌ای، تعامل با اصحاب محترم رسانه و نحوه انجام وظایف سازمانی و مأموریت‌های محوله از سوی این اداره کل ازجمله شاخص‌ها و پارامترهای تعیین‌کننده در انتخاب روابط عمومیِ برتر ماه می‌باشند.

حامد احسانی نژاد اظهار کرد: بر این اساس و در راستای ایجادِ انگیزه در مدیران و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی در سطح معاونت‌ها، مناطق تابعه و سازمان های وابسته شهرداری کرج، انتخابِ روابط عمومی برتر در دوره ماهانه در دستور کار قرارگرفته که در ارزیابی عملکرد تیر ۱۴۰۱، روابط عمومی منطقه یک حائز رتبه برتر گردیده است.

وی افزود: روابط عمومی این منطقه، در راستای تولید و انتشار اخبار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارتباط مستمر خبری با مجموعه کرج امروز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده است که در این انتخاب دخیل بوده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج در پایان عنوان کرد: درصدد جمع‌آوری اطلاعاتی از امکانات و تجهیزات موردنیاز روابط عمومی‌های مدیریت شهری هستیم تا در راستای تقویت و توانمندسازی و به‌روزرسانی آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام نماییم، به‌ویژه در شرایط کنونی که جهاد تبیین موردتوجه قرارگرفته و روابط عمومی‌ها بازوانِ تحقق این فریضه به شمار می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =