محمد جمشیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۸۶ مورد حریق و انجام ۱۵۸ فقره عملیات نجات طی هفته‌ای که گذشت خبر داد.

به گزارش کرج امروز، محمد جمشیدی گفت: طی هفته گذشته، با حضور یک هزار و ۲۹۳ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۱۹۱ ساعت عملیات و بابکارگیری تعداد ۳۴۴ دستگاه خودروی عملیاتی به ۸۶ مورد حریق و ۱۵۸ مورد نجات رسیدگی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه در این خصوص چهار مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفت، بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت ۸۷ مورد نجات‌یافته، سه مصدوم و دو فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۱ حریق و ۱۰ حادثه ایستگاه ۱۲۲ با ۲ حریق و ۱۳ حادثه ایستگاه ۱۰۳ با ۵ حریق و ۱۰ حادثه، صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۵ مورد جواز و ۴۳ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۳۲ نفر کارشناس صادر شد.

محمد جمشیدی اشاره کرد: تعداد ۱۱ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۷ مورد و تعداد هشت مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۱۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: همچنین تعداد یک مورد بازدید از صنوف با حضور دو نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف و صدور شش مورد گواهی جهت علت حریق و صدور چهار مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۲۲ نفر کارشناس اعزامی طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =