جمشیدی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تمهیدات ویژه این سازمان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) دسته‌جات عزاداری در طول روز در خیابان‌ها حضور می یابند، شاهد وقوع یکسری ترافیک کاذب هستیم.

وی گفت: از این رو و برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزو: ناوگان خودرویی و آتش‌نشانان با استقرار ۱۴ دستگاه خودروی آتش نشانی  و با حضور ۵۰ آتش نشان در ۱۴ نقطه از سطح شهر آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات اولیه را انجام دهند.

جمشیدی ادامه داد: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم همکاری لازم را با آتش‌نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند، از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =