1

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از اجرای عملیات اصلاح هندسی در سه‌راه عظیمیه باهدف تسهیل دررفت و آمد شهروندان خبر داد.

محمد گروسی در گفتگو با کرج امروز؛ با تأکید بر برنامه‌های مدیریت شهری منطقه درروان سازی ترافیک و ایمنی تردد اظهار داشت: تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی شهروندان را در معرض خطر و تهدید قرار می‌دهد و خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل‌ونقل در جوامع امروزی به شمار می‌رود. در همین راستا اجرای اصلاحات هندسی در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر از جمله راهکارهای ارائه‌شده جهت تحقق اهداف مدیریت ترافیک شهری است.

گروسی گفت: همواره مشکل ترافیک شهری یکی از معضلاتی است که دررفت و آمد شهروندان خلل ایجاد می‌کند و مرتفع نمودن این معضل ازجمله وظایف شهرداری‌ها است.

وی بر ضرورت توجه ویژه به اصلاح هندسی معابر شهری، به‌عنوان حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی فضاهای شهری تأکید کرد و گفت: ، اصلاح هندسی معابرشهر در اولویت کارهای عمرانی و اجرایی شهرداری منطقه قرارگرفته است تا با طراحی و اصلاح هندسی صحیح، نسبت به روان‌سازی و رفع گره‌های ترافیکی در سطح شهر گام بردارد.

این مسئول در ادامه از اجرای ۳۵۰ متر طول جدول‌گذاری در این محدوده خبر داد و گفت: امیدواریم با انجام چنین پروژه‌هایی بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =