1

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج گفت: تمامی کانال‌ها و انهار سطح منطقه لایروبی شده است.

سعید صفری در گفت‌وگو با کرج امروز؛ عملیات لوله‌گذاری و لایروبی معابر سطح منطقه را اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از وقوع سیلاب و یا آب‌گرفتگی معابر عنوان و خاطرنشان کرد: مهار و کنترل سیلاب و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است.

صفری علاوه بر سرریز شدن آب‌های سطحی به کانال‌های شهری، ریختن زباله در انهار و کانال‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل آب‌گرفتگی شهر محسوب می‌شود بنابراین اگر شهروندان از ریختن زباله در انهار جلوگیری کنند، بخش قابل‌توجهی از معضلات آب‌گرفتگی شهر برطرف می‌شود.

این مسئول گفت: یکی از نیازهای بسیار جدی شهر و شهروندان رسیدگی به رفع آلودگی‌ها و ایجاد پاکیزگی و نظافت شهری است که تلاش شده در این مسیر گام‌های بلندی برداریم.

کانال‌ها و انهار منطقه چهار لایروبی شد

وی در ادامه عنوان کرد: امروزه مجهول ها نقش بسیار پررنگی را در هدایت آب‌های سطحی ایفا می‌کنند، به‌طوری‌که بایستی به‌طور منظم و دقیق این منهول ها مورد نظارت نیز قرارگرفته و به آنان رسیدگی و لایروبی شود.

کانال‌ها و انهار منطقه چهار لایروبی شد

سرپرست منطقه چهار کرج افزود: با به‌کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش داریم در روزهای بارندگی از ایجاد هرگونه آب‌گرفتگی و اخلال دررفت و آمد شهروندان پیشگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =