کارگروه طراحی بیلبوردهای شهری

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج بیان اینکه استندها و بیلبوردهای شهر به‌عنوان رسانه تعاملی برای بیان بسیاری از پیام‌های مدیریت شهری در شهر عمل می‌کنند، گفت: با برگزاری این کارگاه می‌توانیم برای اربعین امسال طرح‌های خلاقانه‌ای را  در سطح شهر اکران کنیم.

به گزارش کرج امروز؛ حامد احسانی‌نژاد در حاشیه کارگاه سه روزه طراحی بیلبوردهای شهری با عنوان «چهل» که از صبح امروز در باشگاه میلاد شهرداری کرج در حال برگزاری است، اظهار داشت: این کارگاه با محوریت «نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده» و باهدف اکران شهری با همکاری حوزه هنری استان البرز  در حال برگزاری است.

احسانی نژاد بابیان اینکه استندها و بیلبوردهای شهر به‌عنوان رسانه تعاملی برای بیان بسیاری از پیام‌های مدیریت شهری در شهر عمل می‌کنند، گفت: با برگزاری این کارگاه می‌توانیم برای اربعین امسال طرح‌های خلاقانه ای را  در سطح شهر اکران کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج توضیح داد: سعی شده در این کارگاه نگاه متفاوتی در طراحی بیلبوردها به‌خصوص با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری متولی بیلبوردهای سطح شهر است، افزود: مدیریت شهری حساسیت زیادی در انتخاب طرح‌هایی که از طریق بیلبوردها اکران می‌شود، دارد.

احسانی نژاد بابیان اینکه شهر مجموعه زنده‌ای است که روزانه اتفاقاتی جدیدی در آن صورت می‌گیرد، گفت: بیلبوردها می‌تواند پیام‌هایی را به شهروندان برسانند وطرح‌های این سازه‌ها به‌عنوان دیالوگ بین شهروندان و مدیریت شهری عمل می‌کنند.

احسانی نژاد توجه به این‌گونه موضوعات را برای مدیریت شهری مهم برشمرد و گفت: استفاده از نگاه طراحان در حوزه‌های مختلف بهانه‌ای برای استفاده از پتانسیل‌ هنرمندان استان برای تغییر حرفه‌ای چهره شهر است.

البرز ظرفیت مناسبی در حوزه طراحی و گرافیک دارد

محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز بابیان اینکه استان البرز ظرفیت مطلوبی در خصوص طراحی و گرافیک دارد، افزود: امیدوارم هنرمندان البرزی در حوزه طراحی و گرافیک در سطح بین‌المللی بدرخشند و اثرات ماندگاری را به یادگار بگذارند.

مهرابی ضمن قدردانی از اداره کل ارتباطات شهرداری کرج در برگزاری این کارگاه افزود: با توجه به اهمیت جایگاه خانواده در سبک زندگی اسلامی و ایرانی و نیز در راستای نقشه تحول حوزه هنری استان البرز، محورهای تولید اثر در این کارگاه، بر مبنای مضامین مرتبط با نهاد خانواده و اثرپذیری صورت خواهد گرفت.

گفتنی است حسین امیدیان فعال فرهنگی با حضور در این کارگاه از اهمیت موضوع هنر و نقش آن در ماندگاری پیام سخن گفت و در خصوص موضوع اربعین و کربلا به بیان مطالب محتوایی برای هنرمندان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =