بازدید استاندار

استاندار البرز گفت: پروژه قطار شهری باید در این دوره شورا (شورای ششم) به بهره برداری برسد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مجتبی عبدالهی پیش از ظهر امروز (۱۳ شهریور)، به همراه  جمعی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج ، از روند پیشرفت خط ۲ قطار شهری این کلانشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید با قدردانی از تلاش شورا و شهرداری، بر استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای بهره برداری از پروژه قطار شهری تاکید کرد. 

استاندار البرز گفت: مترو آبروی استان است و باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه قدم برداشت. 

عبدالهی با بیان اینکه مترو و کنارگذر شهید سلیمانی دو پروژه مهم استان به شمار می‌روند، اظهار داشت: با بازدیدهای هفتگی روند پیشرفت این دو پروژه مهم بررسی و مشکلات رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه قطار شهری باید در این دوره شورا (شورای ششم) به بهره برداری برسد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اجرای پروژه منطبق با برنامه زمان بندی، خواستار افزایش سرعت پیشرفت پروژه شد. 

استاندار البرز در ادامه با اشاره به محل دپو قطار شهری کرج در زمین دانشگاه خوارزمی، گفت: احداث محل دپو در زیرِ زمین بسیار هزینه بر و زمان بر است و می تواند کار بهره برداری از پروژه را چندسال به عقب اندازد. 

عبدالهی تاکید کرد: محل دپو قطار شهری باید بر روی زمین دنبال شود و این موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =