بازدید استاندار

سرپرست شهرداری کرج گفت: تمهیدات لازم برای انجام تست سرد و گرم قطار شهری اندیشیده شده است. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری پیش از ظهر امروز در بازدید از آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرج که به همراه استاندار البرز و جمعی از اعضای شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: با همت و تلاش همکارانم در مجموعه، حمایت استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج، قرار بر این است تا پایان سال، فاز یک متروی کرج به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: برای این کار لازم است ایستگاه‌هایی که در مسیر این فاز قرار دارند هر چه سریع تر تکمیل شوند.

این مسئول توضیح داد: کار تکمیل دو ایستگاه قطار شهری F تا K (۴۵ متری گلشهر- چهارراه طالقانی) در مراحل پایانی قرار دارد و تاسیسات لازم مثل پله برقی و آسانسور هم در حال نصب است. 

 غفاری اضافه کرد:  این دو ایستگاه به دلیل ظرفیت بالای جابجایی مسافر، در فاز اول به بهره برداری می‌رسند و مابقی ایستگاه‌ها به تدریج تکمیل خواهند شد.

به گفته سرپرست شهرداری کرج، تمهیدات لازم برای انجام تستِ سرد و گرم اندیشیده شده است. 

زمان راه اندازی آزمایشی قطار شهری

 در ادامه این بازدید عضو شورای اسلامی شهر کرج  توضیح داد: با وجود پیشرفتِ قابل ملاحظه پروژه قطار شهری نسبت به گذشته، اما هنوز جای کار فراوانی وجود دارد.

محمد اسدیان افزود: با تلاش مجموعه شورا و شهرداری و همراهی استاندار محترم روز به روز شاهد وضعیتِ بهتری برای پروژه قطار شهری کرج هستیم. 

وی اظهار کرد: تا آذرماه امسال شرایط برای انجام تست های لازم و راه اندازی آزمایشی مترو کرج فراهم خواهد شد.

گفتنی است، طراحی مدلی در ایستگاه‌های مترو به ویژه در ورودی و خروجی ها برای ایجاد ساختمان های تجاری و رسیدن به درآمد پایدار و همکاری با دانشگاه خوارزمی برای اختصاص زمینِ دپو در رویِ زمین موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =