محمداسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تجربیات موفق و ابتکار عمل شکوفایی شهری که از اساسی‌ترین شیوه‌های سنجش شهرهاست توسط مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج مطالعه، ترجمه و در اختیار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد اسدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که می تواند در داشتن مدیریت کارآمد اثرگذار باشد استفاده از تجارب سایر شهرها یا سایر کشورها در امور برنامه ریزی شهری است.

 وی تصریح کرد: با همین هدف کارگروه امور بین الملل مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج سلسله گزارشات تجربه سایر کلانشهرهای موفق جهان را تهیه و ترجمه می‌کند و با بومی سازی آن و مقایسه با شهر کرج در قالب گزارش های مدیریتی جهت اطلاع اعضا شورای شهر و مدیریت شهری و علاقمندان به حوزه شهری تهیه و آماده می‌کند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به ترجمه متون تخصصی کلانشهرهای جهان اشاره و افزود: جهت اطلاع مدیریت شهری هر چقدر بتوانیم از مزایای طرح های سایر کلان شهرهای جهان  با مدیریت آشنا شد باعث رشد و شکوفایی طرح های کلانشهر کرج و موفقیت بیشتر می شود.

به گفته اسدیان، با این هدف علاقمندان با مراجعه به سایت یا فضای مجازی مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر می‌توانند از ترجمه متون تخصصی بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =