عمار ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت:توافقات بین مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به مردم انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی و شورای شهر کرج فعالیت در حوزه سلامت که بیشتر شهروندان با آن درگیر هستند را از جمله وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر دانست و اظهارداشت: بر اساس توافق انجام شده مقرر شده مطالبات شهرداری از دانشگاه علوم پزشکی در ازای تملک املاک واقع در طرح های عمرانی شهرداری تهاتر شود.

وی عنوان کرد: در قانون تشکیلات و وظایف شوراهای شهر نیز به صراحت اشاره شده که شوراها در حوزه سلامت نقش اساسی دارند. 

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج در سطح کرج بیان کرد: در راستای انجام برخی از این پروژه‌ها، از جمله عملیات ساخت دانشکده‌های متعدد مانند دانشکده پزشکی، شهرداری باید بخشی از املاک دانشگاه علوم پزشکی استان البرز را تملک کند.

ایزدیار  با اشاره به پرداخت عوارض پسماند بیمارستان های دولتی افزود: مقرر شده جلسه ای برگزار و در آن توافقات لازم میان شهرداری کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در خصوص پرداخت هزینه عقب نشینی و تملک املاک دانشگاه و عوارضی که به شهرداری بدهکار است، صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =