برجی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از آغاز همکاری جدید و مشترک سازمان‌های فرهنگی و حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج باهدف ترویج آموزش‌های شهروندی خبر داد.

محسن برجی در گفت‌وگو با کرج امروز، با اشاره به پیچیدگی‌های زندگی در عصر حاضر، افزایش انتظارات شهروندان همچنین افزایش مشکلات شهرنشینی، اظهار داشت: با توجه به مشکلات مطرح‌شده، ایجاد ارتباط دوسویه بین شهروندان و مدیران شهری کمرنگ شده و شهروندان برای ارائه معضلات شهری با محدودیت زمان مواجه هستند و مدیریت شهری کرج در تلاش است تا در کمترین زمان بیشترین خدمت‌رسانی را انجام داده و از طریق وسایل ارتباطی به اهداف شهر و شهروندان جامه عمل بپوشاند.

وی بابیان اینکه شهروندان مخاطبان اصلی مجموعه مدیریت شهری هستند و هدف از خدمت‌رسانی تسهیل در رفاه شهروندان می‌باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی به دلیل ارتباط حداکثری با شهروندان، ظرفیت خوبی در اطلاع‌رسانی دارد، سازمان فرهنگی بر آن شد تا نحوه آموزش‌های شهروندی به شهروندان را از طریق این ناوگان پیگیری کند.

 این مسئول جابجایی حدود هزاران شهروند به‌صورت روزانه با ناوگان اتوبوس‌رانی را فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه مدیریت شهری با شهروندان دانست و افزود: ترویج فرهنگ شهروندی نیز در برنامه‌های مشترک دو سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گنجانده‌شده که این موضوع رغبت شهروندان را برای حفاظت از شهر دوچندان می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، آموزش‌های شهروندی در بخش‌های رعایت حقوق شهروندی، قوانین شهرنشینی، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، ترویج فرهنگ جداسازی زباله‌ها و ... را از دیگر برنامه‌های مشترک دو سازمان یادشده ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =