جلسه  خاتم الاوصیا

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج بر استفاده از پتانسیلهای مدیریت شهری کرج و ظرفیتهای علمی، اجتماعی و فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیای استان البرز در راستای فعالیتهای فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی از برگزاری نشست با فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیای استان البرز خبر داد و با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی اظهار کرد: وجود نخبگان انقلابی و دلسوز در استان، سرمایه بزرگی است که می تواند اثر بخشی منویات رهبری در راستای گام دوم انقلاب و مردم سالاری دینی را محقق نماید.

وی با اشاره به اهداف فرهنگی و اجتماعی قرارگاه خاتم الاوصیا، به ظرفیت های دوسویه این مجموعه و مدیریت شهری کرج اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری کرج در حال حاضر به لحاظ ظرفیت مکانی می تواند فضا و امکانات مناسب را برای بهره مندی شهروندان فراهم کند و همچنین می توان از توان و پتانسیل نیروی انسانی علمی و کارآمد قرارگاه در جهت اهداف مشترک بهره مند شد که گامی در راستای خدمات بهتر به شهر و شهروندان است.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر شناسایی امکانات موجود تصریح کرد: توان علمی و اجرایی مجموعه قرارگاه و همکاری دوجانبه با مدیریت شهری می تواند بسترساز اقدامات بزرگ فرهنگی در سطح استان شود.

سعیدی در بخش دیگری اظهار کرد: با برنامه ریزی های مناسب باید بستر راه اندازی پاتوق فرهنگی در محلات شهر فراهم  شود تا براساس وظایف ذاتی سازمانی و احساس نیاز در جامعه به وظیفه خود عمل کنیم.

وی همچنین بر برنامه ریزی مناسب اجرایی تاکید کرد و افزود: انتظار داریم تعاریف صحیحی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی انجام گردد تا کارایی بهتر را شاهد باشیم

شایان ذکر است در نشست امروز  سرپرست شهرداری کرج، معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =