قاسم پور

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتظار می‌رود شهردار منتخب با اجرای برنامه مناسب و مبارزه با فساد گره‌گشای مشکلات کلانشهر کرج شود و رویکرد تحول آفرین داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی قاسم پور با اشاره به دستور جلسه انتخاب شهردار اظهار داشت: در راستای سیر قانونی انتخاب شهردار و  اجرای آیین ‌نامه اجرایی ماده ۸۰ و ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهردار در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ شورای شهر نسبت به قطع همکاری با شهردار سابق اقدام و در همان روز با انتخاب سرپرست، سیر انتخاب شهردار آغاز شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شورای شهر در چهارم مرداد ماه شهردار منتخب خود را انتخاب و مدارک جلسه را در تاریخ هشتم این ماه به وزارت کشور ارسال کرد و وزارت کشور در ۲۰  شهریور نامه‌ای به شورا ارسال کرد مبنی بر اینکه در فرآیند انتخاب شهردار باید تجدید نظر شود که برابر اختیارات قانونی در اولین فرصت جلسه‌ای تشکیل و با استفساریه مدت ۱۰ روزه چون جوابی حاصل نشد نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام شد.

قاسم پور با تاکید براینکه از شهردار منتخب حمایت قاطع خواهیم داشت، افزود:  انتظار می‌رود شهروندان و مسئولان با حمایت حداکثری از شهردار منتخب در بهبود وضعیت عمومی کرج تاثیر گذار واقع شوند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه تعامل شهرداری و شورا در جهت رفع مشکلات سطح شهر تاثیر گذار است، گفت : امیدواریم با همفکری و برنامه ریزی مدون بتوانیم با همکاری شهردار منتخب در دور ششم گام‌های اساسی در جهت توسعه و آبادانی سطح شهر برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =