خسروی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آموزش تفکیک پسماندها از مبدأ از منطقه ۴ خبر داد و افزود: این سازمان با استقرار ماشین‌های ملودی و نرم‌افزار به روب اقدام به آموزش چهره به چهره هزار و ۸۷۲ خانوار و جمع‌آوری پسماندهای خشک منطقه کرده است.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با کرج امروز، عنوان کرد: تفکیک از مبدأ و کاهش تولید زباله یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه بشری است، در این راستا سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با استفاده از آموزشگران زبده و دوره‌دیده پیمانکاران تفکیک از مبدأ خود اقدام به آموزش چهره به چهره کرده است.

این مسئول اضافه کرد: آموزشگران سازمان مدیریت پسماند طی یک ماه اخیر با مراجعه به درب منازل ساکنان فاز ۴ واقع در منطقه ۴ شهرداری کرج پس از برداشت اطلاعات خانواری و تهیه برنامه زمان‌بندی، اقدام به آموزش چهره به چهره به هزار و ۸۷۲ خانوار کرده و با استقرار ماشین ملودی و نرم‌افزار «به‌روب» سعی در جمع‌آوری پسماند خشک منطقه کرده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح میزان مشارکت مردمی هزار و ۷۴۰ خانوار بوده و ۳۸ خانوار از همکاری سر باز زدند.

خسروی با اشاره به نیاز فعلی جامعه پیرامون تفکیک از مبدأ، خواستار همکاری تمامی شهروندان جهت کاهش پسماند تولیدی و افزایش تفکیک از مبدأ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =