ذبیحی

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه سرویس های بهداشتی در کرج مغفول مانده است، گفت: نابسامانی سرویس های بهداشتی هر چه سریعتر برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی ذبیحی در نطق پیش از دستور هفتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهرکرج، روز تربیت بدنی و ورزش را به همه ورزشکاران شهر کرج و همکاران مجموعه مدیریت شهری تبریک گفت و اظهار داشت: تصمیم داشتم در خصوص اتفاقات، مناسبات و مداخلات بعضی از مدیران خارج از مجموعه شهرداری و شورا و نادیده گرفتن رای مردم و بعضی از موضوعات و هسته‌های تشکیل شده در این ایام بصورت شفاف با مردم صحبت کنم که به توصیه بعضی از دوستان و در جهت ایجاد آرامش و کمک به شهردار منتخب فعلا صرف نظر نموده و انشاء الله در جلسات آینده حتما به سمع و نظر مردم می رسانم.

 خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در خصوص سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر و با بررسی‌های صورت گرفته در این خصوص،رسیدگی به این مبحث مغفول مانده و نیاز به پیگیری جدی و اصلاح موارد از جمله نظافت، بازسازی، پاکسازی در بحث شعارنویسی و ...دارد.

ذبیحی بیان کرد: قابل ذکر است در بودجه ۱۴۰۱ ردیفی با عنوان بازسازی، رنگ آمیزی، تعمیرات مدارس و سرویس های عمومی و ... پیش بینی شده است که در اختیار مناطق و با نظر ناظرین مناطق هزینه گردد که تفاهم نامه‌ای فی مابین شهرداری و سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش منعقد شده است که می‌بایست اصلاح و مبالغ در اختیار مناطق تا در ردیف خود هزینه شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: ضمناً با توجه به تامین قید توسط سازمان نوسازی مدارس، می‌بایست شهرداری کرج نسبت به تهیه مصالح از ردیف آسفالت اقدام نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =