6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج، گفت: در ادامه روند بهسازی پارک‌های سطح منطقه و توسعه فضاهای سبز شهری، پارک پامچال ساماندهی و مرمت می‌شود.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بهسازی و توسعه فضاهای تفریحی و پارک‌های سطح منطقه را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری این منطقه دانست و بیان کرد: جایگاه فضاهای سبز از دیدگاه تأمین نیازهای زیست‌محیطی، تأمین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی آن درخور اهمیت است.

فروغی، مرمت پیاده راه و اجرای کف‌پوش به مساحت ۵۰۰ مترمربع و احداث جایگاه مسقف جهت برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و تئاتر را از اقداماتی برشمرد که در این پارک اجرایی شده است.

وی بر حفظ و نگهداری از اماکن تفریحی به‌منظور جلوگیری از فرسوده‌شدن این اماکن تأکید کرد و افزود: احداث، بهسازی و بازسازی فضای سبز و پارک‌های محله‌ای سطح منطقه در قالب فعالیت‌های عمرانی و باهدف نگهداری از اماکن تفریحی و همچنین رضایتمندی شهروندان و تأمین نیازهای به‌حق آن‌ها درزمینهٔ ایجاد فضای سبزانجام شده است.

سرپرست منطقه ۶ کرج بابیان اینکه فضای سبز شهری می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشد، افزود: امیدواریم با بهسازی پارک‌ها و بوستان‌ها بتوانیم در جهت رفاه حال شهروندان گام‌های مؤثری برداریم.

فروغی، بهسازی پارک‌ها و توسعه فضای سبز را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های منطقه و مدیریت شهری این کلان‌شهر دانست و گفت: ساماندهی پارک‌ها و تجهیز آن‌ها به وسایل مورد نیاز موجب فراهم شدن محیطی مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان می‌شود.

عملیات بهسازی پارک پامچال در منطقه ۶ کرج آغاز شد

عملیات بهسازی پارک پامچال در منطقه ۶ کرج آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =