-رئیس شوراجواد چپردار

رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج موظف به باز راه اندازی طرح تولید کمپوست تا پایان سال هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جواد چپردار در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اظهارداشت: در رابطه با طرح تولید کمپوست در حلقه دره با توجه به خلع ید پیمانکار قبلی، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، سازمان را موظف نمود تا در صورت نیاز، طی لایحه‌ای برای راه اندازی مجدد واحد فرایند تولید کمپوست اقدام کند.

 رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ساماندهی دکه‌های سطح شهر گفت: در خصوص تعیین تکلیف ۲۹ باب از دکه‌های بدون قرارداد در سطح شهر، مقرر شد تا رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری وفرآورده های کشاورزی برابر مقررات و قیمت کارشناسی اقدام به عقد قرار داد با مالکین حقیقی یا حقوقی این دکه‌ها نمایند و لیست آن را به پیوست قرارداد به کمیسیون ارائه نمایند.

چپردار یادآور شد: معاونت خدمات شهری، مدیران مناطق ۲، ۷و ۹ شهرداری کرج در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به گزارش پاکداشت مناطق و ارزیابی طرح یک روز در میان جمع آوری زباله ها در نواحی مورد اجرا پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه شانزدهمین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در خصوص زیبا سازی معابر و مراکز در مناطق شهرداری گزارشی را به شورای اسلامی شهر ارائه دادند.

  چپردار به معاونت خدمات شهری در خصوص پاکداشت جداول خیابان‌ها و  لایروبی انهار مناطق شهرداری و آمادگی مناطق برای مدیریت و ساماندهی ایام بارندگی و فصل های بحرانی بارش توصیه اکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =