پاکسازی حلقه دره

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: دیگر هیچ زباله‌ای از ناحیه خودروهای انتقال پسماندها در حاشیه جاده قزلحصار و حلقه دره به زمین ریخته نمی‌شود.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: صبح امروز (۱۴ آبان) طرح «پاکسازی طبیعت» در جاده حلقه دره اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح با محوریت معاونت محیط زیست و خدمات شهری و همکاری اداره کل محیط زیست استان، شهرداری چهار باغ، سازمان مدیریت پسماند و مناطق ۳-۴-۵-۶ برگزار شد.

وی توضیح داد: یکی از معضلات زیست محیطی شهر کرج حاشیه جاده قزلحصار و حلقه دره بوده که امروز به همت شهرداری کرج با همکاری  اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز به سرانجام رسید.

این مسئول تصریح کرد: پراکندگی زباله‌ها در اطراف جاده حلقه دره شهرستان چهارباغ که هشت هزار خانوار سکونت دارند سبب شده بود تا مردم این شهرک با مشکل زیست محیطی مواجه شوند.

رضوانی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پس هیچ زباله‌ای از ناحیه خودروهای انتقال پسماندها در حاشیه جاده قزلحصار و حلقه دره به زمین ریخته نخواهد شد و این امر مدیریت می‌شود.

رضوانی در پایان تاکید کرد: معاونت محیط زیست و خدمات شهری تلاش می‌کند که با اقدامات لازم و فرهنگ سازی، انگیزه و مشارکت عمومی در زمینه پاکسازی و حفاظت از زمین را ارتقاء دهد تا همه ما با محیطی پاک و به دور از آلاینده ها همراه باشیم.

 زباله‌های جاده حلقه دره پاکسازی شد

 زباله‌های جاده حلقه دره پاکسازی شد

 زباله‌های جاده حلقه دره پاکسازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =