9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از آغاز اصلاح طرح هندسی ضلع شمالی ترمینال شهید کلانتری خبر داد و افزود: هدف نهایی از اصلاح طرح هندسی، تأمین دسترسی و ایمن‌سازی، مسیر خودروهای عبوری و تسهیل تردد است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و تهدید می‌کند به‌علاوه خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل‌ونقل در جوامع امروزی است و در این راستا به‌منظور ارتقای ایمن‌سازی معابر و کاهش ترافیک و سهولت تردد وسایل نقلیه و شهروندان، این منطقه اقدام به اجرای طرح اصلاح هندسی در ضلع شمالی ترمینال شهیدکلانتری کرده است.

یگانی با اشاره به آغاز اجرای عملیات اصلاح هندسی ترمینال شهید کلانتری در این منطقه گفت: در این عملیات یک هزار و ۵۰۰ متر طول جدول‌گذاری صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر و برجسته توسعه حمل‌ونقل و رفع گره‌های ترافیکی در حفظ آرامش شهروندان و جلوگیری از هدر رفت زمان، سوخت و انرژی، گفت: تلاش مدیریت شهری بر این امر استوار است که در حد توان و امکانات موجود، زمینه مناسبی را برای رفع مشکلات ترافیکی این منطقه فراهم کند.

گفتنی است؛ این پروژه با توجه به ایمن‌سازی معابر شهری و با کارشناسی‌های به‌عمل‌آمده و تائید مسئولین مربوطه به اجرا درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =