5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از احداث پارک‌های محله‌ای و بهسازی فضای سبز در عرصه‌های سبز این منطقه به متراژ ۱۲ هزار و ۷۷۰ متر خبر داد.

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بابیان اینکه ساخت بوستان‌های محله‌ای از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است، گفت: در کنار برنامه‌های عمرانی و خدماتی، تلاش داریم فضاهای سبز سطح شهر را تقویت کنیم و احداث پارک‌های محله‌ای فرصت ارزشمندی برای ارتقای برنامه‌های اجتماعی و سرگرمی شهروندان است.

عزیزی در ادامه افزود: به‌منظور احداث پارک‌های محله‌ای در حاشیه بلوار هوشیار به طول چهار هزار مترمربع و بلوار پونه ضلع شمالی و جنوبی به متراژ چهار هزار و ۵۰۰ هزار مترمربع همچنین در پارک جنگلی خیابان نرگس به طول ۷۷۰ مترمربع و در حاشیه بلوار الغدیر به متراژ سه هزار و ۵۰۰ مترمربع برای احداث پارک محله‌ای در نظر گرفته‌شده و اقدامات احداث آن آغازشده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فضای سبز منطقه به منظور بهسازی فضای سبز منطقه عنوان کرد: نصب ست کامل لوازم بازی کودکان با زیرسازی کف پلی‌اتیلن در پارک عطار خیابان درختی و همچنین پارک شهدا در دهقان ویلای اول به طول چهار هزار مترمربع در حال آماده‌سازی است.

وی کاشت هشت هزار مترمربع گل فصلی و ۱۸ هزار مترمربع هرس و پرچین و فرم دهی درختچه‌ها زینتی را از اقدامات فضای سبز منطقه در فصل پاییز عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف احداث پارک‌های محله‌ای، ارتقای سرانه فضای سبز و سطح نشاط و شادابی شهروندان در مناطق مختلف شهر مخصوصاً مناطق کم برخوردار و استفاده همشهریان از هوای پاک در فضای سبز پارک‌ها و توزیع عادلانه امکانات شهری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =