6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا، عملیات کاشت ۳۶ هزار گل فصلی در چهار هزار متر مربع از سطح معابر، بلوارها، پارک‌ها و میدان‌های این منطقه انجام شد.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به عملیات کاشت گل‌های فصلی پاییزه در سطح شهر گفت: این حوزه اقدام به کاشت بیش از ۳۶ هزار متر گل بنفشه در راستای بهبود منظر شهری و باهدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا در سطح منطقه کرده است.

 فروغی با اشاره به هرس گسترده درختان در سطح منطقه افزود: در طول هفته گذشته هرس درختان سرشاخه خشک آغاز شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌تناوب در حال اقدام در محلات دیگر هستیم.

این مسئول به افزایش سرانه‌های فضای سبز در سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: حوزه فضای سبز اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت درخت و نهال‌های گوناگون در معابر و بوستان‌ها انجام داده که این امر باهدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقاء سیمای بصری اجرایی شده است.

این مسئول گفت: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت‌تر از پیش جلوه کرده و تلاش داریم هرروز در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم و این نوید را خواهیم داد که به‌ زودی چند بوستان جدید باهدف ارتقای فضای سبز منطقه احداث خواهد شد.

علی فروغی با اشاره به کاشت گل‌های بنفشه و جمع‌آوری برگ‌ها و واکاوی فضای سبز منطقه گفت: بسترسازی مناسب و عملیات اصلاح خاک، کوددهی، و عملیات کاشت گل فصلی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه است.

وی در پایان با تأکید بر حفظ و مراقبت از درختان و فضای سبز بیان کرد: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز مهم تر از کاشت آن‌ها محسوب می‌شود و حوزه فضای سبز این منطقه نیز با برنامه‌ریزی‌ این اقدام را در تمامی سطح منطقه اجرایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =