عمار ایزدیار

سخنگو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه وزیر کشور حکم شهردار کرج را ابلاغ کرد، گفت: طی حکمی از سوی وزارت کشور، مهرداد کیانی به عنوان شهردار کلانشهر کرج انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز عمار ایزدیار اظهار داشت: با توجه به وصول پاسخ مثبت استعلام و تکمیل مراحل قانونی، حکم شهردار از سوی وزیر کشور صادر و به استان ابلاغ شد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: متن حکم احمد وحیدی در خصوص انتصاب مهرداد کیانی به این شرح است:

در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار کرج منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم اروحنا فداء و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط و لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درنظر گرفتن پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها،رعایت ملاک های امانت،دینداری، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،جلب مشارکت های مردمی و خلاقیت در ارائه خدمات،همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و رعایت کامل لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تبریک توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =