مظاهر سعیدی

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج از پیشرفت هفتاد درصدی پروژه مطالعاتی "اصلاح ساختار سازمانی و تدوین شرح وظایف و شناسنامه شایستگی" خبر داد.

مظاهر سعیدی سیرائی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اهمیت بازنگری و به روزرسانی ساختار سازمانی شهرداری کرج و سازمان های وابسته، اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت تا ضمن تحلیل دقیق شرایط موجود، ساختاری چابک، کارآمد و متناسب  با نیازهای روز مدیریت شهری طراحی شود. وی افزود: ضرورت تدوین شناسنامه شایستگی برای تمامی پست هاو جایگاه های و همچنین بازنگری شرح وظایف بر اساس نتایج پروژه کارسنجی اخیر، ما را بر آن داشت تا این فرایند را به صورت یک بسته مطالعاتی جامع و یکپارچه دنبال کنیم.

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری درباره مراحل انجام این پروژه اظهار داشت: در این طرح، ابتدا فرایند شناسایی و تحلیل شرایط موجود در تمامی معاونت ها، سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری کرج انجام می شود؛ سپس پست ها و جایگاه های سازمانی شناسایی و مدل پیشنهادی ساختار سازمانی تهیه و تدوین خواهد شد. وی ادامه داد: جمع آوری اطلاعات دقیق برای تدوین ساختار اصلاح شده، تهیه چارت تفصیلی سازمانی، شرح وظایف مشاغل و تهیه اطلس ساختار سازمانی از دیگر بخش های این پروژه است. همچنین طراحی و تدوین شناسنامه شایستگی پست ها و در نهایت تبدیل داده ها به اطلاعات و ایجاد بانک های اطلاعاتی یکپارچه از دستاوردهای کلیدی این طرح خواهد بود.

سعیدی سیرائی در پایان گفت:انتظار می رود اجرای این پروژه، زمینه ساز تحول اساسی در نظام ساختاری و مدیریتی شهرداری کرج باشد و بتواند الگویی قابل تعمیم برای سایر کلانشهر ها ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =