علی فروغی - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: بلوارهای خوارزمی، باهنر، باغستان و بلوار شهید شمس و خیابان‌های شاهین ویلا، عدل، باغستان غربی در اولویت اجرای عملیات لکه‌گیری معابر در هفته‌های آینده قرار دارند.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بابیان اینکه یکی از اولویت‌های منطقه ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و ارتقای سیما و منظر شهری و باهدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، این حوزه اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده را در معابر و خیابان‌های سطح این منطقه را اجرایی کرده است.

فروغی افزود: به‌منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر، عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح این منطقه و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت سایر خیابان‌ها و معابر این منطقه که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند با اولویت‌بندی طبق پیام‌های واصله از سامانه ۱۳۷ و همچنین نیازسنجی‌های صورت گرفته در دستور کار این منطقه قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری و بهسازی و ساماندهی فضاها و زیرساخت‌های شهری انجام می‌شود.

سرپرست منطقه ۶ کرج در پایان گفت: بلوارهای خوارزمی، باهنر، باغستان و بلوار شهید شمس همچنین خیابان‌های شاهین ویلا، عدل، باغستان غربی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه در اجرای عملیات لکه‌گیری معابر طی هفته‌های آینده قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =