سخنگوی سازمان آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۳۸۱ مورد حریق و انجام ۴۵۵ نجات در آبان ماه خبر داد.

مهدی سمیعی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۵۰۲ نیروی عملیاتی(نفر ساعت) مستقردر ۳۲ ایستگاه به مدت ۸۹۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۳۱۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۸۱ مورد حریق و ۴۵۵ مورد نجات رسیدگی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۴۵ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، بیان کرد: در ماهی که گذشت ۲۶۹ مورد نجات یافته، ۱۵ مصدوم و ۸ فوتی در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.

سمیعی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۳۴ حریق و ۴۱ حادثه ایستگاه ۱۲۳ با ۲۸ حریق و ۳۶ حادثه ایستگاه ۱۰۶ با ۲۳ حریق و ۲۷ حادثه، صورت گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۷۳ مورد صدور جواز و ۱۶۹ مورد تائیدیه ایمنی باحضور ۹۶۸ نفر کارشناس صادر شد.

سمیعی اشاره کرد: صدور ۲۱ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۹۰ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۸۳ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۷۵ مورد و تعداد ۵ مورد اخطار ایمنی با حضور ۶۳۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۲ مورد بازدید از واحدهای صنعتی، ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲ مورد با حضور۱۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۵۵ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، ادارات، مدارس و داوطلبین با حضور ۱۰ هزار و ۸۳۰ کارآموز به مدت ۱۵۲ ساعت با همکاری ۷۱ مربی و برگزاری ۳ دوره آموزش ضمن خدمت تحت عنوان کارگاه حقوق شهروندی، مداخله اولیه در صحنه خودکشی و معاون فرماندهی با حضور ۱۶۲ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۳۲ مربی به مدت ۱۳۸ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =