رضوانی

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج، از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق شهرداری کرج خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به آمار مقایسه‌ای اصناف مرکز شهرداری کرج از بین مناطق ده گانه کرج، افزود: واحد اصناف منطقه ۸ با جذب ۷۳ درصدی بودجه از ابتدای سال جاری تاکنون در بین این مناطق  توانست رتبه نخست را کسب نماید.

رضوانی، تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم دانست و یادآور شد: دریافت عوارض از مهم‌ترین منابع تأمین مالی شهرداری به‌منظور اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر است که در این راستا اصناف ازجمله مجموعه‌های مهم شکل‌دهنده منبع مالی مستمر شهرداری محسوب می‌شوند.

وی با تأکید بر تدوین برنامه‌های کارآمد به‌منظور بهبود درروند امور اجرایی بین شهرداری و اصناف، اظهار داشت: همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و اصناف نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان ایفا می‌کند.

وی در تشریح وظیفه واحد اصناف عنوان کرد: مسئولیت واحد اصناف در ساختار اداری شهرداری تعامل با اتحادیه‌ها و مؤسسات صنفی، وصول عوارض کسب و پیشه و مطالبات شهرداری در مقابل خدمات متقابل به واحدهای صنفی است.

 این مسئول خروجی حاصل از تعامل بین اصناف و شهرداری را متعلق به مردم دانست و افزود: این مهم اهمیت همکاری و وحدت رویه بین این دو مجموعه را دوچندان می‌کند.

رضوانی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص همکاری اصناف در پرداخت عوارض و ارائه خدمات توسط شهرداری گفت: پرداخت عوارض تعهد قانونی و اجتماعی واحدهای صنفی است.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج در پایان از پیشه وران و اصناف خواست، نسبت به پرداخت عوارض خود در زمان مقرر اقدام کنند تا یاری‌رسان شهرداری در اجرای به‌موقع برنامه‌های عمرانی و آبادانی شهر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =