8

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج به همراه معاونین و مسئولین خود در مسجد امام جعفر صادق (ع) حضور یافت و با اهالی کوی کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی با همراهی معاونان و مدیران ارشد این منطقه ضمن حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) با شهروندان محله کوی کارمندان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

رضوانی، در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادهای مطرح‌شده از سوی اهالی این محله، با بیان اینکه تداوم ملاقات مدیران شهری با مردم موجب تحقق همدلی بین مردم و بدنه مدیریت شهری می‌شود، گفت: حضور در محلات و مساجد و در میان مردم از مهمترین برنامه‌های شهرداری است.

وی گفت: اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان رضایتمندی مردم را درزمینه‌های مختلف خدماتی و عمرانی حاصل کرد.

رضوانی با اشاره به خدمات‌رسانی این منطقه در حوزه فضای سبز، خدماتی و عمرانی در سطح منطقه از شهروندان، اهالی و معتمدین این محله خواست تا با مشارکت آنان در نگهداشت منطقه همکاری داشته باشند.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی محلات گفت: حضور و بازدیدهای میدانی مهم‌ترین راهکار برای شناسایی نیازهای مردمی و جلب مشارکت آن‌ها است که در همین راستا دیدارهای مردمی در دستور کار قرار دارد.

بازدید میدانی از محلات با هدف رفع مشکلات شهروندان ادامه دارد

بازدید میدانی از محلات با هدف رفع مشکلات شهروندان ادامه دارد

بازدید میدانی از محلات با هدف رفع مشکلات شهروندان ادامه دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =