مشارکتها

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» خبر داد.

رامین بیرجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مدیران ارشد سازمان ساماندهی و مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: موضوعات اساسی که مبنای تصمیم‌گیری صحیح و منطقی (از جمله محل اجرا، مشخصات پروژه و... ) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طی مدت اخیر با تعامل با مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و پیگیری‌های صورت پذیرفته فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی شناسایی شد که پس از بررسی فنی و اقتصادی اولیه به صورت رسمی به فراخوان گذاشته خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی طی مدت اخیر جهت آسیب‌شناسی پروژه‌های جاری و رفع مشکلاتی که منجر به کند شدن یا توقف پروژه شده است، اقدام کرده و با بازدیدهای می‌دانی و جلسات مکرر درسطوح مدیران عالی و میانی استانی و شهری و به صورت کارشناسی پیگیر بوده است.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اظهار داشت: سعی ما بر این است بتوانیم با اصلاح فرآیندهای موجود مانع از ایجاد چالش جدی در پروژه‌های آتی شویم.
وی تأکید کرد: بخشی از مشکلات و موانع حوزه سرمایه‌گذاری اغلب با کلانشهرهای کشور مشترک است که می‌بایست به صورت کلان و از طریق اصلاح ساختار، قوانین و دستورالعمل‌های فرادست و همچنین تأمین منابع مرتفع شود که در این راستا نیز این سازمان آئین نامه پیشنهادی خود را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه کرده است.
پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» بررسی شد
پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» بررسی شد
پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =