فرهنگی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری اولین نمایشگاه بانوان کارآفرین البرز با محوریت پوشاک ایرانی و حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: اولین نمایشگاه بانوان کارآفرین استان البرز با محوریت پوشاک اسلامی و حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش مؤثر بانوان در جامعه و از سویی حمایت از ایده‌ها، تلاش‌ها و مهارت‌های مختلف زنان در شهر کرج گفت: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای مجموعه مدیریت شهری به ویژه سازمان فرهنگی شهرداری کرج، حمایت از بانوان به خصوص توانمندسازی آنها است.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا سازمان فرهنگی در نظر دارد اولین نمایشگاه بانوان کارآفرین استان البرز با محوریت پوشاک اسلامی و محصولاتی نظیر پوشاک بانوان، کودک، شال و روسری، کیف، عبا و مانتو، چادر و ملزومات حجاب، صنایع دستی و... را در روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه ساعت ۱۵، در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج راه‌اندازی کند.

برجی افزود: نمایشگاه بانوان کارآفرین با هدف حمایت و کمک به شناخت بانوان توانمند حوزه کسب و کار و کارآفرینی و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی، از ۲۳ الی ۲۵ آذرماه؛ از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است و  از تمامی شهروندان دعوت به عمل می‌آید به جهت همراهی با این رویداد و حمایت از محصولات ایرانی، در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

باشگاه میلاد شهرداری کرج میزبان اولین نمایشگاه بانوان البرزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =