مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران

مشاور امور بانوان شهرداری کرج با اشاره به برگزاری نخستین نشست کمیته تخصصی بانوان مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در پایتخت، گفت: در این نشست ساختار تشکیلات حوزه زنان و خانواده در شهرداری های کلان شهرهای کشور بررسی شد.

مهری شیخی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: نخستین نشست کمیته تخصصی بانوان مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور مشاورین و مسئولان امور بانوان شهرداری های کلانشهرهای کشور در روزهای شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ آذرماه سال جاری به میزبانی اداره کل بانوان شهرداری تهران برگزار شد.

 وی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست به بررسی ساختار تشکیلات حوزه زنان و خانواده در شهرداریهای کلانشهرهای کشور اشاره کرد و گفت: توجه به نقش پررنگ بانوان در خانواده از مهمترین اهداف این نشست بود.

این مسول با تاکید بر اینکه بهینه‌سازی و ارتقا کیفیت برنامه‌ها نیازمند داده‌های کافی به منظور برنامه‌ریزی دقیق و علمی است، اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری از مباحث مطرح شده در این نشست‌ها، شهر کرج به محیطی امن‌تر، زیباتر، مفرح و مطلوب‌تر برای سکونت و فعالیت‌های اجتماعی بانوان مبدل شود.  

به گفته شیخی همچنین فردا، چهارم آذر ماه جاری بازدید از زیرساختهای حوزه زنان و خانواده شهرداری تهران و ادامه جلسه در دستور کار قرار دارد.  

لازم به توضیح است در این نشست محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع، اردبیلی مشاور شهردار تهران در امور بانوان و رئیس کمیته و قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز حضور و به ایراد سخن پرداختند.

گفتنی است، قیصری مشاور وزیر نفت نیز در پایان نشست درخصوص نقش زنان در کاهش مصرف انرژی سخنانی را مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =