علیرضا عاقلی

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج احداث پارک‌های محله‌ای را برای نشاط هر چه بیشتر شهروندان ضروری دانست و گفت: عملیات فنی و عمرانی در ۱۷ پروژه‌ی فضای سبز شامل محوطه‌سازی، نصب کف‌پوش، مبلمان تأمین روشنایی و کاشت درخت با سرعت و پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال انجام است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری در راستای افزایش سرانه‌ی فضای سبز شهر کرج گفت: در حال حاضر عملیات فنی و عمرانی ۱۷ پروژه‌ی احداث پارک محله‌ای به طور همزمان در حال اجرا است.

این مسئول با ذکر این موضوع که عملیات عمرانی و فضای سبز ۷ پارک محله‌ای به پایان رسیده است اظهار داشت: سه پارک الزهرا و نیلوفر ۱و ۲ در منطقه ۶، دو پارک امام علی(ع) و جنگلکاری ندا در منطقه ۴، تربیت ۹ در منطقه ۸ و شهید بابایی در منطقه ۲ آماده افتتاح می‌باشند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، احداث پارک‌های محله‌ای را در راستای نشاط هر چه بیشتر شهروندان ضروری دانست و ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان سیما، منظر توسعه کمی وکیفی امکانات رفاهی بوستان‌های سطح شهر و سهولت در دسترسی به فضای سبز برای شهروندان، به خصوص در نقاط کم برخوردار است.

وی از تحقق وعده‌ی ۳۰ پارک محله‌ای تا پایان سال خبر داد و افزود: عملیات فنی و عمرانی ۱۷ پروژه‌ی فضای سبز شامل نصب کف‌پوش، محوطه‌سازی، مبلمان و کاشت درخت با سرعت و پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال انجام است.

عاقلی اضافه کرد: پیاده راه شهید رجایی درخیابان شهید بهشتی و پارک پونه در بلوار شمس دو پروژه‌ای هستند که با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری می‌شوند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان، ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی سبزبانان و مدیران سابق این سازمان در پیشبرد اهداف و توسعه پروژه‌های فضای سبز کرج تصریح کرد: در پنج سال گذشته، نهضتی از احداث پارک‌ها و بوستان‌ها در شهر و ایجاد جنگل‌کاری در پیرامون شهر کرج را شاهد بوده‌ایم که تداوم آن می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه‌ی فضای سبز و توسعه‌ی جاذبه‌های خدماتی، گردشگری، بخش مهمی از مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا را هم کاهش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =