خدابنده لو

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج از تخفیف ۲۰ درصدی جهت پرداخت عوارض خودرو تا پایان سال جاری خبر داد.

علی خدابنده لو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری ماده ۲۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ که در خصوص عوارض سالیانه و آلایندگی بوده اجرایی شده است، ضروری است تا تمامی پرسنل از آن مطلع باشند.

این مسئول اضافه کرد: در صورت عدم پرداخت به موقع ۳۲ درصد جریمه دیرکرد سالیانه مطابق با (تبصره ۷ بند ب) قانون مذکور لحاظ خواهد شد و به جهت حمایت از تولید داخلی مأخذ محاسبات از یک و نیم هزارم قیمت فروش کارخانه به یک هزارم بر اساس بند الف ماده فوق الذکر کسر و همچنین برای نخستین بار (بر اساس تبصره ۶ ذیل بند ب) همان قانون تخفیف به میزان ۲۰ درصد در سال با پرداخت عوارض برای مالکان خودروها در سامانه عوارض خودرو شهرداری کرج لحاظ شده است.

خدابنده لو ادامه داد: بر همین اساس کسانی که تا کنون موفق به پرداخت عوارض خودروی خود در سال جاری نشده‌اند به جهت بهره‌مندی از شرایط ایجاد شده و پیشگیری از جرائم می‌توانند با به همراه داشتن کارت سبز یا کارت ماشین و هرگونه سوابق مرتبط نسبت به پرداخت از طریق مراجعه به متصدیان عوارض خودرو در ستاد مرکز، مناطق شهرداری، دفاتر پلیس ۱۰+، پیشخوان دولت، سامانه کرج من و یا پرتال شهرداری به آدرس cars. karaj.ir اقدام و مفاصاحساب دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =