اتوبوس

شهردار کرج با اشاره به تأثیر استفاده از حمل و نقل عمومی در کاهش تردد خودروهای تک سرنشین و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا، گفت: بر همین اساس توسعه ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: با پیگری‌های اخیر و مساعدت شورای شهر در این خصوص، به زودی قرارداد خرید ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید منعقد و این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شوند.

شهردار کرج، اعتبار صرف شده برای خرید این تعداد اتوبوس را ۹۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۷۳ درصد این اعتبار از طریق یارانه دولتی تأمین خواهد شد.

کیانی با بیان اینکه تا کنون پنج دستگاه اتوبوس به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج اعزام شده، اضافه کرد: ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز که از قبل خریداری شده بود طی مصوبه شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر جذب راننده پایه یکم به ناوگان حمل و نقل عمومی تزریق شد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که مابقی اتوبوس‌ها نیز پس از تأمین اعتبار به ناوگان اضافه می‌شود، اظهار داشت: افزایش ناوگان عمومی علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا، کمک قابل توجهی به کاهش اتلاف وقت شهروندان فهیم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =