محمود علی احمدی

مدیرکل هسته گزینش شهرداری کرج با اشاره به نقش گزینش در سلامت اداری، گفت: گزینش چشم بینا و بازویی توانا برای مدیریت اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمود علی احمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن گرامیداشت ۱۵ دیماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل نهاد گزینش در پیامی این روز را به پرسنل هسته گزینش تبریک گفت.

این مسئول با اشاره به اینکه فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل نهاد گزینش نشان از آینده‌نگری‌های‌ایشان و توجه به اهمیت و جایگاه گزینش بوده است که امروزه با توجه به حساسیت و جایگاه خطیر گزینش در هر سازمانی این مهم بر همه آشکارشده است، اظهار داشت: گزینش چشمی بینا و بازویی توانا برای مدیریت اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، از این رو به فرموده پیر جماران بدون گزینش و شناخت اشخاص متعهد و متخصص در رشته‌های مختلف، دولت موفق نخواهد شد.

وی افزود: بدون شک گزینشگران با تلاش و کوشش و مجاهدت‌هایشان در تحقق اهداف والای حضرت امام (ره) و شهیدان راه حق و با الهام از منویات پیامبرگونه مقام معظم رهبری، در پاسداشت از دستاوردهای نظام اسلامی و پاسداری از آن برگ زرینی از تاریخ افتخارات این مملکت خواهند بود.

مدیرکل هسته گزینش شهرداری با تاکید بر این موضوع که پرسنل هسته گزینش باید در کار خود عدالت داشته باشند، اضافه کرد: حفظ‌ آبروی افراد و به هنگام بودن از ابزار گزینشگران است که به واسطه آن می‌توانند حقوق متقاضیان در حوزه‌های مختلف را حفظ کنند.

علی‌احمدی تأکید کرد: گزینشگر باید با گشاده رویی و روحی متعالی با مراجعان خود تعامل داشته باشد و این جمله امام راحل را که فرمودند: « گزینش حال فعلی افراد است » را مدنظر خود قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =