نشست شهردار با شرکت چینی

شهردار کرج با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص اتمام پروژه‌های اولویت دار، گفت: به زودی خط ۲ قطارشهری کرج پس از انجام تست‌های لازم راه‌اندازی شده و مردم این کلانشهر از نعمت مترو بهره‌مند خواهند شد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این مطلب به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه راه‌اندازی خط ۲ قطارشهری کرج پرداخت و افزود: در حال حاضر رام‌قطار اول (۲۰۱) که شامل ۷ واگن می‌شود، پس از تعمیرات و آماده‌سازی از محل واگن‌سازی تهران به کرج انتقال پیدا کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه پروژه خط ۲ شامل ۲ رام‌قطار ۲۰۱ و ۲۰۲ بوده که حدوداً ۸ سال است خریداری شده و به دلیل نیاز به تعمیرات به واگن‌سازی تهران، منتقل شده بود، گفت: با توجه به نزدیک شدن به راه‌اندازی، پس از اقدامات صورت گرفته یک رام‌قطار آماده‌سازی شده است.

انتقال اولین دیزل کشنده به پروژه قطارشهری کرج

کیانی در ادامه به انتقال اولین دیزل کشنده اشاره کرد و افزود: این دیزل جهت ارائه خدمات به پروژه خط ۲ قطارشهری کرج از محل پایانه مهرشهر، حمل و پس از گذر از درون شهر به محل شفت ورود ناوگان واقع در بوستان جهان وارد شده و درون ریل خط ۲ قطار شهری کرج قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این انتقال‌ها در پایانه مهرشهر صورت گرفته و واگن‌های این رام قطار توسط نیروهای ویژه به همراه تریلی‌های حمل از این محل بارگیری و به محل شفت ورود ناوگان واقع در بوستان جهان حمل می‌شوند، عنوان کرد: رام‌قطارها پس از طی مراحل مذکور توسط جرثقیل ویژه به درون تونل و ریل خط۲ قرار داده می‌شوند.

شهردار کرج همچنین از شروع انتقال ۷ واگن، رام‌قطار اول قطارشهری کرج از پایانه مهرشهر به درون پروژه خط ۲ قطارشهری سخن گفت و افزود: این مرحله در حال انجام بوده و حدود ۵ روز به طول میانجامد.

وی با بیان اینکه اقدام مذکور، حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در هفته گذشته است، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات مدیریت شهری در این زمینه با سرعت مطلوبی در حال انجام است و با راه‌اندازی بخشی از خط ۲  قطارشهری کرج و انجام تست‌های مربوطه و رسیدن به استانداردهای لازم به زودی شهروندان این کلانشهر از نعمت مترو بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =