شورای شهر

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج جزئیات لوایح و مصوبات هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای ششم شهر کرج را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در پایان جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره و لوایح و مصوبات این جلسه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مصوبه‌ای در خصوص استفاده از روش‌های نوین تأمین مالی شورای شهر در خصوص تصویب

لایحه شهرداری در راستای استفاده از ظرفیت برات کارت بانک شهر در جهت جبران هزینه‌های عمرانی، علی الخصوص بزرگراه شمالی و قطار شهری و تقاطعات غیر همسطح تا سقف مبلغ هزار میلیارد تومان به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با اشاره به طرح الزام شهرداری افزود: طرح الزام شهرداری کرج به ایجاد نظام ارجاع کارشناسی با قید اینکه نظام نامه مورد نظر با نظارت چهار عضو از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تهیه شود، موافقت شد.

ایزدیار تصریح کرد: طرح فوق با قید اینکه شهرداری ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ نسبت به تهیه این نظام نامه اقدام نماید و همچنین به شورای ۴ نفره، حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا نیز اضافه شود، به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: همچنین لایحه شهرداری در خصوص بازخریدی و بازنشستگی کارکنان شهرداری کرج با جایگزین کردن فرزند در قالب تأمین نیرو به صورت دو فوریتی در صحن علنی شورا مطرح و به اتفاق آراء حاضرین به تصویب نرسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =