بازدید از مترو

شهردار کرج: اراده مدیریت شهری بر این است هر چه سریعتر موضوع مترو به سرانجام برسد و شهروندان شاهد یک مترو با کیفیت و استاندارد باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، بعد از سال‌ها انتظار بالاخره مترو کرج (ایستگاه آیت الله طالقانی یا ۴۵ متری گلشهر) در دهه مبارک فجر به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

عصر امروز یکشنبه دوم بهمن ماه نیز اصحاب رسانه به همراه شهردار و اعضای شورای شهر کرج این مسیر (f تا k) را به وسیله قطار به صورت رفت و برگشت طی کردند تا از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار بگیرند.

شهردار کرج در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی قطار شهر کرج اظهار داشت: زمان و هزینه زیادی صرفِ راه‌اندازی قطار شهری شد اما خوشحال‌ام در دوره مدیریت من و دوستانم در شورای شهر کرج این پروژه در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قطعاً با همراهی اعضای شورای شهر تلاش می‌کنیم ضمن راه‌اندازی سایرایستگاه‌ها این پروژه را به استانداردهای قابل قبول، نزدیک کنیم.

شهردار کرج گفت: از زحمات و تلاش‌های همه مدیرانی که برای راه‌اندازی این پروژه تلاش کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

کیانی خاطرنشان کرد: امروز شاهد حرکت قطار روی ریل هستیم اما این یک شروع آزمایشی است و به معنی بهره‌برداری قطعی و نهایی نیست.

وی گفت: این تعهد و الزامی است برای مجموعه مدیریت شهری تا هر چه زودتر مترو را به صورت نهایی به بهره‌برداری برساند.

شهردار کرج با عذرخواهی از شهروندان محترم بابت تأخیر در راه‌اندازی پروژه قطار شهری یادآور شد: در شهرهای دیگر مترو به بهره‌برداری رسیده است اما در کرج این اتفاق رخ نداده است که باید با همت مضاعف این خواسته را محقق کنیم.

کیانی اظهار داشت: اراده مدیریت شهری بر این است هر چه سریعتر موضوع مترو را به سرانجام برساند و شهروندان شاهد یک مترو با کیفیت و استاندارد باشند.

این مسئول با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز گفت: خوشبختانه به تعهدات اعلام شده در این سفر عمل شده و امروز استاندار محترم و وزیر محترم کشور پیگیر هستند تا عقب ماندگی ایجاد شده در این بخش جبران شود.

کیانی ادامه داد: احداث هر کیلومتر مترو کرج ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد این در حالی است که بودجه امسالِ شهرداری کرج ۶ هزار میلیارد بوده است. مترو پروژه بسیار پر هزینه‌ای است و قریب به بیست سال است منتظر بهره‌برداری از آن هستیم.

مدیران شهری به همراه اصحاب رسانه سوار مترو کرج شدند

مدیران شهری به همراه اصحاب رسانه سوار مترو کرج شدند

مدیران شهری به همراه اصحاب رسانه سوار مترو کرج شدند

مدیران شهری به همراه اصحاب رسانه سوار مترو کرج شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =