قاسمپور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه‌شان اعضای شورا از رای مردم است، گفت: شورا یک‌نهاد قانونی است که نماینده مردم است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور در نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضاء، شهردار، معاونان و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه رجب و تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: در راستای ماده ۸۰ قانون تشکیلات انتخابات و نحوه انتخاب شهرداران و بندهای ذیل آن وظایف قانونی شورای اسلامی شهر بر اساس قانون مشخص‌شده است بر این اساس شورا یک‌نهاد قانونی است که بر اساس قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل‌شده و بر اساس فرآیند قانونی و انتخابات چهارگانه اعضای شورا نماینده مردم می‌باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به برخی از افراد بیرونی که در امور شورای شهر دخالت می‌کنند، افزود: امروز نکته‌ای عرض می‌کنم و فرصت به شنوندگان می‌دهم که اگر بشنوند باز نمی‌کنم و اگر نشنوند از جلسه آینده با مردم شفاف سخن خواهم گفت، اگر قانون‌گذار حکیم است همه مواردی قانونی بر اساس حکمت قانون‌گذاری تعیین‌شده است.

به گفته قاسم پور، افتتاح قطار شهری مرهون زحمات و هوشمندی ادوار شورا، مدیران شهری سابق، تدبیر و اهتمام شورا و مدیریت شهری مستقر می‌باشد.

منتشر شده در تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =