آسفالت شهرداری کرج

شهردار کرج از تولید ۱۳۸ هزار تن آسفالت گرم از ابتدای سال تا پایان دی ماه سال جاری در کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری خبر داد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و گفت: این میزان آسفالت گرم در دو شیفت کاری و به صورت میانگین در هر شیفت از روزهای کاری به میزان ۵۸۲ تن آسفالت تولید شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان آسفالت تولید شده ۹۴ هزار و ۲۲۹ تن به صورت مکانیزه و ۳۳ هزار و ۲۳۶ تن به صورت دستی به منظور لکه‌گیری در سطح مناطق ده‌گانه شهر کرج توزیع شده است.

شهردار کرج عنوان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با اداره بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اداره کل نوسازی مدارس استان البرز صورت گرفته است، کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی در ازای دریافت قیر رایگان از سوی این نهادها، سه هزار و ۲۵۸ تن آسفالت به اداره کل بسیج سازندگی و هفت هزار و ۴۲۴ تن آسفالت به اداره کل نوسازی مدارس استان البرز تحویل داده است.

وی خاطر نشان کرد که هشت هزار و ۱۲۲ تن آسفالت بازیافتی تا پایان دی ماه در مجموعه تولیدات و کارخانجات سازمان عمران بازآفرینی فضاهای شهری تولید شده که در تولید این نوع آسفالت هزار و ۲۰۲ تن تراشه آسفالت بازیافت و به چرخه مصرف بازگشته است.

به گفته شهردار کرج بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج برای پروژه خدمات مهندسی، خرید مصالح و تولید آسفالت (قیر، شن و ماسه، قیر پلیمری، سوخت و... ) ۲۰۰ میلیارد تومان و برای پروژه تراش، قیرپاشی، حمل و پخش، لکه‌گیری مکانیزه، آسفالت و آسفالت سطح شهر به صورت برآورد کل ۵۰ میلیارد تومان بوده که تقدیم شورای اسلامی شهر کرج شده است.

تولید حدود ۱۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج

تولید حدود ۱۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج

تولید حدود ۱۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج

منتشر شده در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =