حضور شهردار کرج در صدا و سیمای البرز - کراپ‌شده

شهردار کرج از تزریقِ یکصد میلیارد تومان به پروژه ملی کنارگذر شمالی از مهر ماه جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی البرز این خبر را اعلام کرد و گفت: تحقق این مهم در سایهِ همدلی و همراهی موجود صورت پذیرفته که حرکت و جوشش خوبی را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در بودجهِ سال ۱۴۰۲ نیز اعتبار مناسبی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: بودجهِ ۱۴۰۲ شهرداری کرج در حدود ۴۰ درصد افزایش یافته که با تصویب شورای اسلامی شهر، نویدبخش اتفاقات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

کیانی در ادامه به خریداری ۷۴ دستگاه تاکسی ون پس از حدود ۱۵ سال اشاره کرد و افزود: این مهم طی سال جاری و در جهت جبران عقب ماندگی‌ها صورت گرفته است.

شهردار کرج ضمن یادآوری حمایت‌های دولت مردمی سیزدهم اظهار داشت: همچنین در جهتِ تکریم شهروندان گرامی، اعتبارِ ویژه پنج هزار میلیارد ریالی برای خریداری اتوبوس‌های استاندارد و جدید تأمین و تخصیص یافته است که بخشی از آن‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز به مرور وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه‌اندازی مترو در کلانشهر کرج اشاره و بیان کرد: بعد از قریبِ ۲ دهه انتظار، راه‌اندازی آزمایشی مترو در دهه فجر اتفاقی مبارک و طلیعه‌ای برای بهره‌برداری کامل از فاز نخست قطار شهری به طول ۱۷ کیلومتر است.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =