لطفی

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز عنوان کرد: ارائه راهکارهای علمی و مناسب کلید گذر از برخی مشکلات اجتماعی و شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در جریان اقدامات و فعالیت‌های این کارخانه قرار گرفت.

لطفی در این بازدید ضمن دیدار با دفاتر شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و تیم‌ها و گروه‌های نوپای مستقر در کارخانه نوآوری با اظهار خشنودی از حضور نخبگان و جوانان استان در قالب شرکت‌های مستقر در کارخانه نوآوری خواستار تعامل بیشتر این شرکت‌ها با مجموعه مدیریت شهری و شهرداری در جهت رفع مشکلات موجود شد.

این مسئول ضمن استماع گزارش مدیران کارخانه در خصوص روند تکمیل و راه‌اندازی پروژه و افتتاح فاز اول کارخانه نوآوری عنوان کرد: به‌منظور رفع مشکلات گازرسانی و رفع مشکل آب و فیبر نوری و مخابرات و ایجاد تعاملات درون دستگاهی، نماینده ویژه‌ای جهت پیگیری امور و هماهنگی با مدیران کارخانه و سازمان‌های خدمات‌ رسان تعیین شود.

لطفی ضمن تشویق جوانان نخبه فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مستقر در کارخانه نوآوری اظهار امیدواری کرد: با معرفی این مجموعه به عموم مردم و جوانان مستعد البرزی و حتی کشور شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این کارخانه در حوزه ایجاد اشتغال و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان بنا بر منویات ارزشمند مقام معظم رهبری در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» باشیم.

ارائه راهکارهای علمی، کلید رفع مشکلات شهر و شهروندان است

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =