قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در روند اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان سیما منظر و فضای سبز پارک‌ها به تصویب شورای شهر نرسید و در ردیف‌های مختلف تغییرات در اعتبار و ردیف‌ها صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور، در هشتاد و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر دربررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان سیما منظر و فضای سبز اظهار داشت: به نظر می‌رسد امسال سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری بتواند با برنامه‌ریزی‌ها و انجام اقدامات مناسب، تغییراتی را در شهر ایجاد کند که برای شهروندان ملموس باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج پروژه‌های این سازمان را به نوعی پیشانی نگاه مردم به توجه ما به زیبایی، نشاط و تفریح آن‌ها دانست و با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد این سازمان امسال بتواند چند پروژه شاخص را به سرانجام برساند، بیان کرد: بهتر است پیش از آغاز پروژه‌های جدید از جمله احداث بوستان قرآنی، پروژه‌های کلید خورده قبل تکمیل شود و در ایام الله دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

قاسم پور با بیان اینکه حتی می‌توان برای بهره‌برداری از یک پروژه در هر ماه از سال آینده نیز برنامه‌ریزی کرد، افزود: ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر از جمله مسائلی است که باید در کوتاهترین زمان و به سرعت صورت گیرد. در صورت انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و طراحی و فراهم شدن مقدمات این امر، اجرای آن کار مطلوبی است.

وی به ردیف‌های بودجه‌ای این سازمان اشاره و ضمن طرح این سؤال که آیا اماکن مورد نظر برای اجرای پروژه‌های دیوارنگاری، نقاشی دیواری، کاشی کاری و جداره‌سازی‌های شهر مشخص شده‌اند؟ عنوان کرد: به نظر بنده این مورد باید مشخص باشد تا بدانیم برای کدام مکان اعتبار در نظر گرفته می‌شود تا اگر در آینده مردم به ما مراجعه کنند، بتوانیم شفاف و واضح به آن‌ها پاسخ دهیم.

قاسم پور با اشاره به تخصیص ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای نورپردازی میادین ادامه داد: به نظر اینجانب این مبلغ اندک است زیرا در امر نورپردازی در شهر کرج با ضعف مواجه هستیم.

وی اذعان کرد: با توجه به در نظر گرفتن ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری رویدادهای مشترک با سازمان فرهنگی شهرداری، نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید شفاف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به در نظر گرفتن ۱۲ میلیارد تومان برای پروژه تپه‌های مراداب و بی‌نهایت، اظهار کرد: با این مبلغ نمی‌توان کار خاصی در این زمینه انجام داد که لازم است بررسی‌های بیشتری در این زمینه اقدام شود در این راستا امید است بتوانیم با انجام اقدامات مفید و مؤثر، کرج را به شهر بهتری برای زندگی کردن تبدیل کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =