علی رحیم خانی

سرپرست اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج از پیگیری و تعیین تکلیف وضعیت ثبتی املاک شهرداری کرج با همکاری قوه قضائیه استان البرز خبرداد.

علی رحیم خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه ویژه ساماندهی اسناد و اراضی قولنامه‌ای واقع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در دادگستری استان البرز، وضعیت ثبتی اراضی و املاک واقع در محله اسلام‌آباد تعیین تکلیف می‌شود.

رحیم خانی عنوان کرد: در این راستا وضعیت ثبتی عرصه‌های متعلق به شهرداری کرج در پلاک‌های ثبتی ۱۵۷/۵۹ موسوم به اراضی تپه مراد آب و حل مشکل شهروندان آن منطقه و پلاک ثبتی ۱۵۱ اصلی در محدوده رجایی شهر، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: همچنین اداره املاک شهرداری کرج نسبت به پیگیری حل معضل صدور اسناد املاک واقع در اسلام‌آباد کرج و ایجاد شرایط مناسب جهت بازسازی بافت فرسوده شهری و همچنین توسعه محلات کم برخوردار با محوریت جذب سرمایه‌گذاری و بهینه‌سازی این املاک و ارائه خدمات هر چه‌بهتر به شهروندان ارجمند شهر کرج در آن محدوده اقدام خواهد کرد.

سرپرست اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج افزود: با توجه به فرصت ایجادشده از سوی مسئولان قوه قضائیه در استان البرز در خصوص ساماندهی اراضی و املاک قولنامه‌ای اسلام‌آباد، مدیریت شهری کرج با تمام توان در راستای استیفای حقوق شهر و شهروندان اهتمام خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =