• ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
  • کد خبر: 82680
علی رضا سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه رینگ ۳۰ متری طولانی شده است، گفت: پروژه احداث رینگ ۳۰ متری اسلام آباد نویدبخش توسعه و آبادانی در این منطقه کم برخوردار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه پشنهادی ۱۴۰۲ مربوط به منطقه یک کرج ازجمله اولویت‌های در دست اقدام این منطقه به ضرورت تملک رینگ ۳۵ متری اسلام‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: در بررسی تخصیص بودجه شهرداری منطقه یک، ۲ اقدام جدی را می‌توانیم انجام دهیم، نخست اینکه پروژه رینگ ۳۰ متری طولانی شده است و باید تا پایان سال به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از شهر کرج به اسلام آباد دو مسیر اصلی وجود دارد، اگر رینگ ۳۰ متری و اصلاح کمربندی خیابان شریعتی به اسلام آباد، رجایی و گلشن به اتمام برسد، تردد شهروندان را تسهیل و به دنبال آن رضایت مردم را فراهم می‌کند.

سعیدی جلوگیری از عوارض اجتماعی در اجرای پروژه رینگ ۳۰ متری اسلام آباد را امری ضروری دانست و تصریح کرد: پروژه احداث رینگ ۳۰ متری اسلام آباد نویدبخش توسعه و آبادانی در این منطقه کم برخوردار است و ان شالله در آینده‌ای بسیار نزدیک به اتمام برسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پروژه احداث رینگ ۳۰ متری اسلام آباد نویدبخش توسعه و آبادانی در این منطقه کم برخوردار خواهد بود و بایستی موضوعات اجتماعی در این طرح به خوبی دیده شده و اقدامات مؤثر انجام شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: رینگ ۳۰ متری اسلام آباد به عنوان یک‌راه دسترسی و در واقع برقراری ارتباط میان نقاط بالادست و پایین‌دست تپه را فراهم می‌کند و هر چه سریعتر باید تکمیل شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =